18 Ιανουαρίου - Είμαι σημαντική

      Σήμερα έγινε αυτό για το οποίο έλεγε η μαντάμ Μαρίνα. Η Μπριγκίττε είπε ότι η πριγκίπισσα  πιστεύει ότι μόνο η δική της δουλειά είναι σημαντική. Πράγματι έχω περάσει στον υπόλοιπο κόσμο ότι πιστεύω ότι η δουλειά μου είναι σημαντική. Βέβαια, το σχόλιο της κρύβει και ένα πικρόχολο σχόλιο εγωισμού, αλλά να σου πω δεν με νοιάζει. 
     Καταλαβαίνεις ότι για να καταλάβει ο άλλος ότι η δουλειά μου είναι σημαντική, σημαίνει ότι εγώ πιστεύω ότι η δική μου δουλειά είναι σημαντική; Ξέρεις εγώ πίστευα ότι όλα καλά, ουδείς αναντικατάστατος και όλοι οι άνθρωποι αξίζουν βάσει των παγκόσμιων δικαιωμάτων του ΟΗΕ και  ισότητα και ισοτιμία. Ότι όλοι αξίζουν το ίδιο. Αξίζουν όμως όλοι το ίδιο άραγε στον εργασιακό τομέα θ συγκεκριμένα; Εγώ δουλεύω, βάζω τα δυνατά μου και υπερβάλλω συχνά εαυτό, δίνω όλο μου το είναι. Και πιστεύω ότι για αυτό το λόγο η δουλειά μου είναι σημαντική. Βάζω όλες αυτές τις ιδιότητες. Το κάνουν  όλοι οι συνάδελφοι αυτό. Όχι.
       Επειδή το πιστεύω αυτό, διεκδικώ το καλύτερο για τον εαυτό μου και δεν είναι όλα, δε βαριέσαι και να πάει το παλιάμπελο. Εγώ έχω να δώσω πολλά. Αφού το πιστεύω αυτό, θα το περάσω και στους άλλους. Το τι πιστεύω εγώ για τον εαυτό μου, καθορίζει και τη συμπεριφορά των άλλων. Έχεις δει γεράκια; Τη δύναμη και την υπεροχή τους. 
      Βέβαια το  διεκδικώ για τον εαυτό μου, με φέρνει σε αντιπαράθεση με τους γύρω μου. Έτσι είναι στο κεφάλι μου. Πιστεύω ότι αν είμαι το καλό κορίτσι, θα με αγαπάνε. Θέλω και εγώ όμως να ανακαλύψω ποια είμαι πραγματικά. Και στο κάτω κάτω είδα κανέναν με με μισεί τώρα που διεκδικώ και εγώ;
     Και τα πικρόχολα σχόλια; Δεν μου αρέσουν. Με ενδιαφέρει πράγματι η γνώμη των άλλων; Να σου πω, καθόλου. Γιατί;  Ας με αγαπάν και ας είναι με συνηθίσουν αντιδραστική. Γιατί με ενδιαφέρει να με αγαπάν; Γιατί να είμαι αποδεκτή; Αφού εγώ με αγαπώ, κάνοντας αυτά που θέλω. Δεν συνθλίβω τις ανάγκες μου, ικανοποιώντας τους άλλους. Με αγαπώ και με σέβομαι. Και όποιος με ακολουθεί. Μπορούμε να είμαστε όλοι φίλοι; Αφού υπάρχει αντιζηλία. Ας με αγαπήσουν για αυτό που είμαι. Αλαζονική γιατί ικανοποιώ τις ανάγκες μου. Γιατί και οι δικές μου ανάγκες έχουν προτεραιότητα. Και ας το πουν μπροστά μου για να είμαι δίκαιη.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

6 Ιανουαρίου - Το σωσίβιο της καθημερινότητας